Waar is mijn bestelling?

 

 

Via je account kun je zien hoe ver de afhandeling van je bestelling bij ons is (als je je geregistreerd hebt). Daarna worden bijna al onze pakjes verzonden via PostNL. Bij het verzenden van je pakket sturen we je een aparte mail met de ‘Barcode‘ en de 'Link' waarmee je je bestelling in de gaten kunt houden en kijken waar je bestelling zich op dat moment bevindt. (Mocht je deze mail niet ontvangen hebben, stuur dan een mailtje naar info@yerbamate-thee.nl met als onderwerp ‘Barcode niet ontvangen‘. Vermeld je naam en bestelnummer dan zorgen wij ervoor dat je alsnog je mail ontvangt.

Je kunt je bestelling d.m.v. de 'Barcode' ook volgen op: www.postnl.nl via Track & Trace.

Let op: je order wordt zichtbaar bij Track & Trace, zodra deze in het distributiecentrum is ontvangen en gescand.

Hoe laat wordt mijn order geleverd?

Bestellingen worden bezorgd door PostNL Pakketservice. Aflevering is mogelijk op maandag t/m zaterdag tot 18.00 uur 's avonds. Het tijdstip van levering wordt bepaald door PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aanbieden, krijg je een bericht in de brievenbus met de melding dat je zending de volgende (werk)dag een tweede maal zal worden aangeboden. Ben je ook dan niet in de gelegenheid om de zending in ontvangst te nemen, dan ontvang je een afhaalbewijs in de brievenbus waarmee je de bestelling kunt afhalen bij het postkantoor. Vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen.

Na 5 werkdagen je bestelling nog niet ontvangen?

We doen onze uiterste best om binnen enkele dagen de bestelling bij je thuis te krijgen. Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog niet binnen neem dan even contact met ons op. Graag klant- en bestelnummer vermelden.